Os concellos máis pequenos de Cáceres apostan pola administración electrónica da man da súa deputación

• Escoitar

13 xaneiro 2017

A Deputación Provincial de Cáceres implanta unha ferramenta para establecer  a administración electrónica nos seus concellos de menor poboación.

A Deputación Provincial de Cáceres puxo a disposición dos concellos menores de 2.000 habitantes unha ferramenta para implantar a administración electrónica neste tipo de localidades.  O pasado día 10 celebráronse unhas xornadas para explicar o funcionamento da este plataforma.

A presidenta da Deputación de Cáceres, Rosario Cordero, e a deputada da área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), Ana Garrido, convocaron aos alcaldes da provincia para dar a coñecer a nova ferramenta dixital que se vai a pór a disposición dos municipios para facilitar a tarefa administrativa do día a día.

Nestas xornadas explicouse o funcionamento da plataforma, que, non soamente dá cumprimento á lexislación vixente senón que axudará a xestionar, organizar e simplificar as laboras diarias administrativas.

Charo Cordero sinalou que “a administración electrónica xa non é unha recomendación, é unha obriga” e sinalou que “a Lei obriga a ter unha administración electrónica e o que a Deputación está a facer é axudar a todos os concellos da provincia a cumprir coa Lei”.

Ao longo do primeiro trimestre do 2017 chegarase a todos os concellos menores de 2.000 habitantes e na propia Deputación Provincial de Cáceres.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudios