Els ajuntaments més petits de Càceres aposten per l'administració electrònica de la mà de la seva diputació

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

13 gener 2017

La Diputació Provincial de Càceres implanta una eina per establir  l'administració electrònica als seus ajuntaments de menor població.

La Diputació Provincial de Càceres ha posat a la disposició dels ajuntaments menors de 2.000 habitants una eina per implantar l'administració electrònica en aquest tipus de localitats.  El passat dia 10 es van celebrar unes jornades per explicar el funcionament d'aquesta plataforma.

La presidenta de la Diputació de Càceres, Rosario Be, i la diputada de l'Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), Ana Garrido, han convocat als alcaldes de la província per donar a conèixer la nova eina digital que es va a posar a la disposició dels municipis per facilitar la tasca administrativa del dia a dia.

En aquestes jornades s'ha explicat el funcionament de la plataforma, que, no solament dona compliment a la legislació vigent sinó que ajudarà a gestionar, organitzar i simplificar les laboras diàries administratives.

Charo Be ha assenyalat que “l'administració electrònica ja no és una recomanació, és una obligació” i ha assenyalat que “la Llei obliga a tenir una administració electrònica i el que la Diputació està fent és ajudar a tots els ajuntaments de la província a complir amb la Llei”.

Al llarg del primer trimestre del 2017 s'arribarà a tots els ajuntaments menors de 2.000 habitants i en la pròpia Diputació Provincial de Càceres.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Govern obert, Informes i Estudis