Línia 1: Servicis per als usuaris
Dijous, 8 d'abril - Sessió 11 - 16:00 - 18:00 - Sala A
Un dels objectius de l'Administració moderna és crear valor per als ciutadans establint llits d'informació i atenció més àgils. Des d'esta perspectiva s'obri un nou canal basat en les tecnologies de la informació i de les comunicacions amb un potencial molt ampli, per a adaptar-se a les necessitats dels ciutadans i per a ser més eficients en la relació directa entre estos i els poders públics.
Amb l'Administració electrònica es crea una nova forma de comunicació que facilita eixa relació, eliminant aquells aspectes valorats més negativament en les enquestes sobre la satisfacció dels ciutadans amb els servicis prestats per les Administracions Públiques com són l'horari d'atenció al públic, temps d'espera, accés a les instal·lacions o aspectes relacionats amb les dependències administratives.
De forma global, el Gobierno ha asumido el compromiso de mejorar y modernizar la Administración, con el fin de ponerla a la altura de las necesidades de los ciudadanos. En línea con este compromiso, las distintas Administraciones públicas han abordado la implantación de medidas para incrementar la calidad de los servicios públicos. Veure més
Moderadora:
Dª Cristina Gredilla Cardero. Directora General d'Atenció al Ciudadano i Qualitat dels Servicis, Conselleria d'Administració Autonòmica, Junta de Castella i León
Ponents:
- D. José Luís Menéndez Rodríguez. Director General de Modernització i Administració electrònica, Govern de Navarra
- D. Amador Sánchez Sánchez. Director General de Qualitat dels Servicis i Atenció al Ciutadà, Comunitat de Madrid
- Dª Eloísa del Pi Matute. Directora de División del Observatorio de Calidad, Agencia Española de Evaluación de las Políticas Públicas
- Dª Beatriz Rodríguez Prieto. Directora d'Àrea d'Organització i Recursos Humans, Ajuntament de Gijón
- D. José Aurelio García Martín. Inspector dels Servicis, Coordinador Plan compliment Llei 11/2007, Ministeri d'Economia i Hisenda
0 Comentaris
No hi ha comentaris