- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Audiència pública del Reial decret pel qual es regula la reutilització de la informació del Sector Públic Estatal
"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".
27 febrer 2018
El tràmit d'audiència pública es trobarà obert fins al pròxim 20 de març per a recepció de comentaris.
La Llei 18/2015 , de 9 de juliol, va incorporar a l'ordenament jurídic espanyol els canvis introduïts per la Directiva 2013/37/UE, modificant la Llei 37/2007, de 16 de novembre, sobre reutilització de la informació del sector públic. Esta llei va consagrar l'obligació inequívoca de les Administracions i organismes del sector públic de posar a disposició la informació reutilitzable, amb les excepcions previstes, així com la millora de la regulació dels formats i la incorporació del principi de costos marginals en el càlcul del règim de tarifes per la reutilització de documents.
Resulta necessari escometre un desenvolupament reglamentari actualitzat a esta situació normativa, que complete i aportació major seguretat jurídica a este nou escenari. Este reial decret, que se sotmet ara al tràmit d'audiència, vé a solucionar esta necessitat. Desenvolupa la Llei 37/2007, de 16 de novembre, incorporant les novetats que porta amb si la directiva comunitària 2013/37/UE, de 26 de juny, prevaler el concepte de posada a la disposició de la informació enfront del d'autorització, a més d'establir un model sòlid de governança que garantisca l'adequada coordinació de les iniciatives que es duguen a terme en matèria de dades obertes. En este sentit, es posa de rellevància l'aprofitament de les sinergies existents amb les polítiques de transparència.
El trámite de audiencia e información pública tiene por objeto recabar la opinión de los ciudadanos titulares de derechos e intereses legítimos afectados por un proyecto normativo ya redactado, directamente o a través de las organizaciones o asociaciones que los representen, así como obtener cuantas aportaciones adicionales puedan realizar otras personas o entidades. Este trámite se encuentra publicat en la web del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública . La recepció d'aportacions estarà oberta fins al pròxim 20 de març.
- Cooperació interadministrativa
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8