Constitució de la Comissió de Seguiment de l'Acord marc de col·laboració MINHAP-FEMP sobre els Portals de la transparència en les Entitats Locals.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 juliol 2015

Entre altres qüestions s'ha acordat ampliar el termini d'adhesions per a les entitats locals a les 12:00 hores del 15 de setembre de 2015.

El passat dia 24 de juliol, es va constituir la Comissió de Seguiment de l'Acord marc de col·laboració firmat pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per a promoure i facilitar el desenvolupament de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de la transparència, accés a la informació pública i bon govern en les Entitats Locals.

La Direcció de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, com a prestador del servici del Portal de la Transparència en el núvol, que s'oferix de forma gratuïta a les Entitats Locals adherides, ha publicat en àrea de descàrregues de la solució "Transparència Cloud"   el detall dels acords aconseguits.

Entre ells, cal destacar els adoptats en resposta a les diferents sol·licituds, que exposen que la constitució dels ajuntaments durant el passat mes de juny, ha impossibilitat prendre els acords preceptius per a l'adhesió al servici del Portal de la Transparència en el núvol. Per tant s'ha acordat:

• Adoptar com a punt de tancament de la Plataforma d'Adhesions les 12.00 hores del dia 15 de setembre de 2015, assumint la DTIC la prestació del servici a totes les Entitats adherides fins a eixe moment, que complisquen amb les directrius i condicions establides a este efecte.
  • Considerar que aquest tancament podria ser de caràcter transitori, si les condicions del servici, les eventuals renúncies a l'adhesió o altres condicions d'índole diversa, permeteren reobrir l'oferta de la DTIC a noves adhesions, la qual cosa en qualsevol cas, requeriria l'adopció del corresponent acord per esta Comissió de Seguiment.
  • Govern obert, Informes i Estudis
  • Infraestructures i servicis comuns