Constitució de la Comissió de Seguiment de l'Acord marc de col·laboració MINHAP-FEMP sobre els Portals de la transparència en les Entitats Locals.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 juliol 2015

Entre altres qüestions s'ha acordat ampliar el termini d'adhesions per a les entitats locals a les 12:00 hores del 15 de setembre de 2015.

El passat dia 24 de juliol, es va constituir la Comissió de Seguiment de l'Acord marc de col·laboració firmat pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per a promoure i facilitar el desenvolupament de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de la transparència, accés a la informació pública i bon govern en les Entitats Locals.

La Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones, como prestador del servicio del Portal de la Transparencia en la nube, que se ofrece de forma gratuita a las Entidades Locales adheridas, ha publicado en el àrea de descàrregues de la solució "Transparència Cloud"   el detall dels acords aconseguits.

Entre ellos, cabe destacar los adoptados en respuesta a las distintas solicitudes, que exponen que la constitución de los ayuntamientos durante el pasado mes de junio, ha imposibilitado tomar los acuerdos preceptivos para la adhesión al servicio del Portal de la Transparencia en la nube. Por lo tanto se ha acordado:

• Adoptar com a punt de tancament de la Plataforma d'Adhesions les 12.00 hores del dia 15 de setembre de 2015, assumint la DTIC la prestació del servici a totes les Entitats adherides fins a eixe moment, que complisquen amb les directrius i condicions establides a este efecte.
  • Considerar que aquest tancament podria ser de caràcter transitori, si les condicions del servici, les eventuals renúncies a l'adhesió o altres condicions d'índole diversa, permeteren reobrir l'oferta de la DTIC a noves adhesions, la qual cosa en qualsevol cas, requeriria l'adopció del corresponent acord per esta Comissió de Seguiment.
  • Govern obert, Informes i Estudis
  • Infraestructures i servicis comuns