La Diputació de Màlaga reunix en un portal tots els tràmits.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

30 gener 2013

La Diputació de Màlaga, a través de l'àrea de Govern Obert i Noves Tecnologies dirigida per Francisco Oblaré, ha fet un pas més en la implantació de l'administració electrònica en crear un portal que reunix tots els tràmits dels ajuntaments de la província i els oferix al ciutadà de forma ràpida i senzilla.

Este espai, que ha sigut elaborat per la Societat de Planificació i Desenvolupament, Sopde, i al que s'accedix a través de malaga.es/eadministracion, suposa una porta d'accés per a la realització de tots els tràmits en cadascun dels municipis de la província.

La creació d'este portal suposa un avanç que seguix la línia de la Seu Electrònica (https://sede.malaga.es), posada en marxa el passat mes de novembre i que situa a la institució a l'avantguarda de l'administració electrònica.

Esta iniciativa s'enquadra dins del projecte Àgora, Pla integral per al desenvolupament socioeconòmic i tecnològic de la província de Màlaga, projecte finançat per fons FEDER que vé desenvolupant la Diputació en la millora i innovació de les comunicacions dels seus servicis.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics