La Diputació de Màlaga reuneix en un portal tots els tràmits.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

30 gener 2013

La Diputació de Màlaga, a través de l'àrea de Govern Obert i Noves Tecnologies dirigida per Francisco Oblaré, ha fet un pas més en la implantació de l'administració electrònica en crear un portal que reuneix tots els tràmits dels ajuntaments de la província i els ofereix al ciutadà de forma ràpida i senzilla.

Aquest espai, que ha estat elaborat per la Societat de Planificació i Desenvolupament, Sopde, i al que s'accedeix a través de malaga.es/eadministracion, suposa una porta d'accés per a la realització de tots els tràmits en cadascun dels municipis de la província.

La creació d'aquest portal suposa un avanç que segueix la línia de la Seu Electrònica (https://sede.malaga.es), engegada el passat mes de novembre i que situa a la institució a l'avantguarda de l'administració electrònica.

Aquesta iniciativa s'enquadra dins del projecto Àgora, Pla integral per al desenvolupament socioeconòmic i tecnològic de la província de Màlaga, projecte finançat per fons FEDER que ve desenvolupant la Diputació en la millora i innovació de les comunicacions dels seus serveis.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics