A Deputación de Málaga reúne nun portal todos os trámites.

• Opinar
  • Escoitar

30 xaneiro 2013

A Deputación de Málaga, a través da área de Goberno Aberto e Novas Tecnoloxías dirixida por Francisco Oblaré, deu un paso máis na implantación da administración electrónica ao crear un portal que reúne todos os trámites dos concellos da provincia e ofréceos ao cidadán de forma rápida e sinxela.

Este espazo, que foi elaborado pola Sociedade de Planificación e Desenvolvemento, Sopde, e ao que se accede a través de malaga.es/eadministracion, supón unha porta de acceso para a realización de todos os trámites en cada un dos municipios da provincia.

A creación deste portal supón un avance que segue a liña da Sede Electrónica (https://sede.malaga.es), posta en marcha o pasado mes de novembro e que sitúa á institución á vangarda da administración electrónica.

Esta iniciativa encádrase dentro do proxecto Ágora, Plan integral para o desenvolvemento socioeconómico e tecnolóxico da provincia de Málaga, proxecto financiado por fondos FEDER que vén desenvolvendo a Deputación na mellora e innovación das comunicacións dos seus servizos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos