Línia 1: Servicis per als usuaris
Jueves, 8 de abril - Sesión 10 - 16:00 - 18:00 - Auditorio
L'administració oberta (Open Government) és una Administració en la qual prevaler les relacions amb els ciutadans i el contacte directe amb ells, fent-se més transparent, participativa i col·laborativa.
Una Administració oberta escolta als ciutadans i té en compte les seues opinions, el mateix fa amb altres administracions, compartint informació i coneixement. Assumix l'obertura de dades online, assegura la qualitat i objectivitat de la informació i porta amb si un canvi cultural basat principalment en el principi de participació ciutadana.
Cada vegada més l'Administració ha d'anar obrint-se cap a les xarxes socials de la blocosfera, tals com facebook, twitter, flickr i youtube, entre unes altres. L'Administració ha de tindre presència allí on estan els seus potencials clients.
En esta sessió es desenvolupa el concepte d'Open Government i es posa l'accent en les actuals ferramentes en xarxa que faciliten les relacions electròniques, sempre des del diàleg constant, el debat i la millora constant.
L'administració oberta (Open Government) és una Administració en la qual prevaler les relacions amb els ciutadans i el contacte directe amb ells, fent-se més transparent, participativa i col·laborativa.
Una Administració oberta escolta als ciutadans i té en compte les seues opinions, el mateix fa amb altres administracions, compartint informació i coneixement. Assumix l'obertura de dades online, assegura la qualitat i objectivitat de la informació i porta amb si un canvi cultural basat principalment en el principi de participació ciutadana.
Cada vegada més l'Administració ha d'anar obrint-se cap a les xarxes socials de la blocosfera, tals com facebook, twitter, flickr i youtube, entre unes altres. L'Administració ha de tindre presència allí on estan els seus potencials clients.
En esta sessió es desenvolupa el concepte d'Open Government i es posa l'accent en les actuals ferramentes en xarxa que faciliten les relacions electròniques, sempre des del diàleg constant, el debat i la millora constant. Veure més
Moderador:
D. Iñaki Ortiz Sánchez, Director de Innovación i Administració Electrònica, Departament de Justícia i Administració Pública, Viceconsejería d'Administració Pública, Govern Basc
Ponents:
- D. Rafael Chamorro Marín. Director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Oslo
- D. Alberto Ortiz de Zárate Tercero. Director d'Atenció Ciutadana , Departament de Justícia i Administració Pública, Govern Basc
- D. Ignacio Celaya Pérez. Director General de Participació Ciutadana, Govern d'Aragó
- D. Marc Garriga Portolà. Web Analytics Manager, Ajuntament de Barcelona
- Dª Idoia Llano Abril. Cap d'Estudis, Documentació i Biblioteca, Defensor del Poble del País Basc