accesskey_mod_content

Normativa de la Comunitat Autònoma del País Basc

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Selecció de lleis i normativa de la Comunitat Autònoma del País Basc.

NOTA. Es tracta d'una primera aproximació de legislació autonòmica. No es realitza un recopilatori exhaustiu d'esta matèria.

PAÍS BASC. Mesa del Parlament Basc

12 juny 2018

Resolució de 29 de maig de 2018, de la Taula del Parlament Basc, relativa a la Norma sobre Administració Electrònica. BOVP: núm. 112, de 12/06/2018

  • NOTA: Esta norma regula la utilització dels mitjans electrònics en l'àmbit de l'Administració parlamentària. En concret, es regula la seu electrònica, la identificació i autenticació dels usuaris i usuàries, el registre electrònic, els documents electrònics i la seua conservació, així com les comunicacions electròniques.

  • Servicis electrònics
  • Identitat i Firma electrònica

PAÍS VASCO. Consejería de Administración Pública y Justicia y Consejería de Hacienda y Finanzas

10 octubre 2016

Orde de 27 de setembre de 2016, del Consejero de Administración Pública y Justicia y del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se aprova la política de gestió de documents electrònics del sector públic de la Comunitat Autònoma d'Euskadi. BOVP: núm. 192, 10/10/2016

icona fletxa  Veure en PAe Secció: Arxiu electrònic

  • Servicis electrònics
  • Interoperabilitat i Normalització
  • Seguretat i Protecció de Dades

PAÍS BASC. Conveni Governe Basc amb les Diputacions Forals per a intercanvi d'informació per mitjans electrònics

06 novembre 2015

Conveni de col·laboració entre el Govern Basc i les Diputacions Forals d'Àlaba, Bizkaia i Guipúscoa, i d'estes entre si, per a l'intercanvi d'informació per mitjans electrònics. Data del conveni: 06/11/2015

  • NOTA: Este Conveni té per objecte establir els termes i condicions generals per a l'intercanvi d'informació entre l'Administració de la CAU i les Diputacions Forals i d'estes entre si. Així mateix, és objecte d'este Conveni la intermediació de dades entre les Administracions Estatals i les Diputacions Forals.

    Descripció resumida del conveni: La finalidad principal del Convenio es facilitar el ejercicio del derecho a no aportar los datos y los documentos que obren en poder de las Administraciones Públicas, en los términos del artículo 6.2.b) de la Ley 11/2007, de 22 de junio, esto es, siempre que se cuente con el consentimiento de las personas interesadas o una Ley así lo determine. Enllaç a Text del Conveni en euskadi.eus (PDF)

  • Cooperació interadministrativa
  • Interoperabilitat i Normalització

PAIS BASC [Norma Foral 4/2014, de transparència]

11 març 2014

Norma Foral 4/2014, de 6 de febrero, de transparencia y acceso a la información pública. BOVP: Núm. 48, 11/03/2014

  • Govern obert, Informes i Estudis

PAÍS BASC. Departament d'Interior, Justícia i Administració Pública

15 gener 2013

Orde de 14 de desembre de 2012, de la Consejera de Interior, Justicia y Administración Pública, por la que se regula el Registro electrónico de representantes de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi y por la que se crea y regula el Registro de personal funcionario habilitado. BOPV: 15/01/2013

  • Servicis electrònics

PAÍS BASC. Departament d'Interior, Justícia i Administració Pública

05 octubre 2012

Orden de 25 de septiembre de 2012, de la Consejera de Interior, Justicia y Administración Pública, por la que se aprueba la política de obertura i reutilització d'aplicacions informàtiques de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma d'Euskadi. BOVP: 05/10/2012

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

27 juliol 2012

Orden de 27 de junio de 2012, de la Consejera de Justicia y Administración Pública, por la que se aprueba la política de firma electrónica y de certificados. BOPV: 27/07/2012

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

09 març 2012

Decret 21/2012, de 21 de febrer, d'Administració Electrònica. BOPB: 09/03/2012

  • NOTA: Deroga: a) el  Decret 232/2007, de 18 de desembre,(Obri en nova finestra) por el que se regula la utilización de medios electrónicos, informáticos y telemáticos en los procedimientos administrativos (BOPV: 31/01/2008).- b) El apartado 5 del artículo 3 y el Capítulo III del Decret 72/2008, de 29 d'abril(Obri en nova finestra) (BOPB: 30/05/2008).- c) deroga Orde de 15/01/2009(Obri en nova finestra) publicada en BOPV:12/02/2009 por la que se regula el régimen de admisión de los certificados electrónicos.

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

21 abril 2010

Orde de 26 de febrer de 2010, de la Consellera de Justícia i Administració Pública, aprovant el Manual de Seguretat per al manteniment de la seguretat de la informació de l'Administració General de la CAPV i els seus Organismes Autònoms a l'entorn de les aplicacions informàtiques que servixen de suport a la tramitació telemàtica (i-Administració). BOPB: 21/04/2010

PAÍS BASC. Vice-presidència del Govern

30 maig 2008

Decret 72/2008, de 29 d'abril, de creació, organització, i funcionament dels registres de l'Administració General de la Comunitat Autònoma d'Euskadi i els seus Organismes Autònoms. OPV: 30/05/2008

PAÍS BASC. Departament d'Hisenda i Administració Pública

03 març 2006

Resolució de 9 de febrer de 2006, de la Directora d'Informàtica i Telecomunicacions, aprovant el document que establix la Plataforma Tecnològica per a la I-Administració -PLATEA-. BOPB: 03/03/2006