Noves funcionalitats en els buscadors del PAe

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 abril 2018

S'han realitzat millores en el Portal de l'Administració Electrònica (PAe) quant a les cerques, tant en les llançades sobre tota el portal global com sobre les solucions allotjades en el Centre de Transferència de Tecnologia (CTT).

Quant al Buscador General , el que permet trobar continguts en tot el portal, s'ha implementat l'opció de cerca predictiva tant des del formulari de la capçalera com des de la cerca avançada. La cerca predictiva permet anticipar-se als resultats desitjats per l'usuari mostrant-li, una vegada ha introduït un mínim de 3 caràcters, els continguts més destacats (pàgines, solucions i comunitats) del portal i permetent accedir directament a ells sense completar la petició de cerca. Si es completa la sol·licitud de cerca, es facilitaran tots els resultats disponibles.

En Buscador de solucions del CTT  també s'incorpora l'opció de cerca predictiva. Igual que en el cas anterior, quan s'introduïsca un mínim de 3 caràcters, en la caixa de cerca, s'acararà el text introduït amb els camps de “Nom curt”, “Nom Abreujat” i “Nom Complet“ i es facilitarà l'accés directe a les solucions que continguen en ells el text buscat.

Si finalment s'executa la cerca, està considerarà les paraules introduïdes en qualsevol dels camps de la pestanya general de la solució, acarant la informació contra la pròpia base de dades de PAe. Cada solució es mostrarà una única vegada encara que puguen existir diverses ocurrències en diferents camps de la solució.

A més, els resultats oposats es poden ordenar en funció de 2 criteris:

• Rànquing trimestral de les solucions més descarregades el trimestre anterior (primer les més descarregades)
  • Data de l'última actualització de la solució (primer les modificades fa menys temps)

Finalment, ressenyar que també es permetrà l'accés a llistat complet de solucions , ordenades per orde alfabètic, disponible des de la part superior de la pàgina del buscador de solucions del CTT i des de la part superior de totes les pàgines "Soluciones per ..."

• Servicis electrònics