Novas funcionalidades nos buscadores do PAe

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 abril 2018

Realizáronse melloras no Portal da Administración Electrónica (PAe) no relativo ás procuras, tanto nas lanzadas sobre toda o portal global como sobre as solucións aloxadas no Centro de Transferencia de Tecnoloxía (CTT).

En canto ao Buscador Xeral , o que permite atopar contidos en todo o portal, implementouse a opción de procura predictiva tanto desde o formulario da cabeceira como desde a procura avanzada. A procura predictiva permite anticiparse aos resultados desexados polo usuario mostrándolle, unha vez introduciu un mínimo de 3 caracteres, os contidos máis destacados (páxinas, solucións e comunidades) do portal e permitindo acceder directamente a eles sen completar o pedimento de procura. Se se completa a solicitude de procura, facilitaranse todos os resultados dispoñibles.

No Buscador de solucións do CTT  tamén se incorpora a opción de procura predictiva. Do mesmo xeito que no caso anterior, cando se introduza un mínimo de 3 caracteres, na caixa de procura, se cotejará o texto introducido cos campos de “Nome curto”, “Nome Abreviado” e “Nome Completo“ e facilitarase o acceso directo ás solucións que conteñan neles o texto buscado.

Se finalmente execútase a procura, está considerará as palabras introducidas en calquera dos campos da pestana xeral da solución, cotejando a información contra a propia base de datos de PAe. Cada solución mostrarase unha única vez aínda que poidan existir varias ocorrencias en diferentes campos da solución.

Ademais, os resultados atopados pódense ordenar en función de 2 criterios:

• Ranking trimestral das solucións máis descargadas o trimestre anterior (primeiro as máis descargadas)
  • Data da última actualización da solución (primeiro as modificadas hai menos tempo)

Por último, apuntar que tamén se permitirá o acceso a unha listado completo de solucións , ordenadas por orde alfabética, dispoñible desde a parte superior da páxina do buscador de solucións do CTT e desde a parte superior de todas as páxinas "Soluciones por ..."

• Servizos electrónicos