accesskey_mod_content

El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 maig 2012

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per a sol·licitar més de 200 servicis de tots els departaments del Govern.

La digitalització del paper en el registre d'entrada permet reduir l'ús del mateix (es calcula que un 80 per cent en tres anys) i acurtar els terminis de tramitació.

El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

 

Esta mesura ja s'ha implantat, des de dilluns passat, en la inscripció en el Registre de sol·licitants de vivenda d'Etxebide (Servici Basc de Vivenda), segons ha informat el Departament de Justícia i Administració Pública en un comunicat.

La iniciativa s'ampliarà pròximament a les sol·licituds d'ajudes per naixement de fills i per a la conciliació de la vida laboral i familiar. Més avant està prevista la seua progressiva implantació en tots els tràmits.

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per a sol·licitar més de 200 servicis de tots els departaments del Govern.

La digitalització del paper en el registre d'entrada permet reduir l'ús del mateix (es calcula que un 80 per cent en tres anys) i acurtar els terminis de tramitació.

 

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics