El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 maig 2012

El proyecto forma parte del Plan de Innovación Pública (PIP) aprobado en Consejo de Gobierno el pasado 31 de mayo, y es complementario de la tramitación electrónica que ya estaba disponible, a finales de 2011, para solicitar más de 200 servicios de todos los departamentos del Gobierno.

La digitalización del papel en el registro de entrada permite reducir el uso del mismo (se calcula que un 80 por ciento en tres años) y acortar los plazos de tramitación.

Aquesta mesura ja s'ha implantat, des de dilluns passat, en la inscripció en el Registre de sol·licitants d'habitatge d'Etxebide (Servei Basc d'Habitatge), segons ha informat el Departament de Justícia i Administració Pública en un comunicat.

La iniciativa se ampliará próximamente a las solicitudes de ayudas por nacimiento de hijos y para la conciliación de la vida laboral y familiar. Más adelante está prevista su progresiva implantación en todos los trámites.

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per sol·licitar més de 200 serveis de tots els departaments del Govern.

• Ciutadà
  • Serveis electrònics