accesskey_mod_content

El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 maig 2012

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per sol·licitar més de 200 serveis de tots els departaments del Govern.

La digitalització del paper en el registre d'entrada permet reduir l'ús del mateix (es calcula que un 80 per cent en tres anys) i escurçar els terminis de tramitació.

El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

 

Aquesta mesura ja s'ha implantat, des de dilluns passat, en la inscripció en el Registre de sol·licitants d'habitatge d'Etxebide (Servei Basc d'Habitatge), segons ha informat el Departament de Justícia i Administració Pública en un comunicat.

La iniciativa s'ampliarà pròximament a les sol·licituds d'ajudes per naixement de fills i per a la conciliació de la vida laboral i familiar. Més endavant està prevista la seva progressiva implantació en tots els tràmits.

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per sol·licitar més de 200 serveis de tots els departaments del Govern.

La digitalització del paper en el registre d'entrada permet reduir l'ús del mateix (es calcula que un 80 per cent en tres anys) i escurçar els terminis de tramitació.

 

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics