Convocatòria 2022 per a les entitats locals de més de 50.000 habitants, que no hagen presentat projectes per import màxim assignat mitjançant l'Orde TER/1204/2021

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

20 setembre 2022

Subvencions per a projectes de transformació digital i modernització de les administracions de les Entitats Locals.

El Ministeri de Política Territorial convoca, mitjançant l'Orde Orde TER/887/2022, de 12 de setembre,(Obri en nova finestra) subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals de més de 50.000 habitants, dirigida a aquelles que no hagen presentat projectes per l'import màxim assignat mitjançant Orde TER/1204/2021, de 3 de novembre, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència

Igual que en 2021, en esta segona convocatòria de 2022 el repartiment de fons a se EELL ha articulat a través d'una convocatòria de subvencions (no competitives) que, gestionada en estreta col·laboració amb el Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital a través de la Secretaria General d'Administració Digital, en raó del seu àmbit material, té com a objectiu la modernització i transformació digital, en el marc del Component 11 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència ( PRTR ).

En este sentit, la convocatòria, per un import total de 3.336.235,08 d'euros, es dirigix als ajuntaments dels 7 municipis amb població superior a 50.000 habitants, així com els de població inferior que tinguen la consideració de capital de província, que no van presentar projectes per l'import màxim assignat en l'anterior convocatòria, mitjançant l'Orde TER/1204/2021, de 3 de novembre, en els termes previstos en la mateixa.

Els projectes que presenten les EELL beneficiàries hauran d'emmarcar-se en alguna de les 5 línies estratègiques de transformació digital que s'han definit, i la Secretaria General d'Administració Digital ( SGAD ) col·laborarà amb el Ministeri de Política Territorial verificant el seu alineament amb els objectius del PRTR i de les estratègies i plans nacionals en matèria de digitalització.

Amb la finalitat de prestar el suport requerit per les Entitats destinatàries de les subvencions, l'ha SGAD elaborat una guia tècnica per a orientar els projectes que es presenten, així com un document amb les respostes a les preguntes freqüents en matèria tècnica. El Ministeri de Política Territorial també ha publicat, en la pàgina de la convocatòria, un document de preguntes freqüents en matèria normativa, així com models i plantilles per als documents que han de presentar-se en les sol·licituds de subvenció.

Addicionalment, s'ha posat a la disposició de les entitats locals un servici de suport per a atendre els seus dubtes i consultes respecte a esta convocatòria, tant mitjançant formulari online(Obri en nova finestra) com a través del telèfon 673040069, atés en horari de 8:00 a 19:00 hores de dilluns a divendres.

Termini de presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds es podran presentar des de les 9:00 hores de l'endemà al de la publicació de el Orde TER/887/2022, de 12 de setembre en el Butlletí Oficial de l'Estat, fins a les 15:00 hores del dia 15 d'octubre de 2022 (hora peninsular espanyola).

Les sol·licituds únicament es podran presentar de forma electrònica a través del procediment previst a este efecte en la seu electrònica del Ministeri de Política Territorial i l'accés al formulari requerix l'ús d'un certificat electrònic de Representant de Persona Jurídica.

Web del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència(Obri en nova finestra)

Enllaç a la notícia(Obri en nova finestra)