Convocatoria 2022 para as entidades locais de máis de 50.000 habitantes, que non presentasen proxectos por importe máximo asignado mediante a Orde TER/1204/2021

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 setembro 2022

Subvencións para proxectos de transformación dixital e modernización das administracións das Entidades locais.

O Ministerio de Política Territorial convoca, mediante a Orde TER/887/2022, do 12 de setembro,(Abre en nova xanela) subvencións destinadas á transformación dixital e modernización das administracións das entidades locais de máis de 50.000 habitantes, dirixida a aquelas que non presentasen proxectos polo importe máximo asignado mediante Orde TER/1204/2021, do 3 de novembro, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia

Do mesmo xeito que en 2021, nesta segunda convocatoria de 2022 a repartición de fondos a articulouse EELL a través dunha convocatoria de subvencións (non competitivas) que, xestionada en estreita colaboración co Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, en razón do seu ámbito material, ten como obxectivo a modernización e transformación dixital, no marco do Compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia ( PRTR ).

Neste sentido, a convocatoria, por un importe total de 3.336.235,08 de euros, diríxese aos concellos dos 7 municipios con poboación superior a 50.000 habitantes, así como os de poboación inferior que teñan a consideración de capital de provincia, que non presentaron proxectos polo importe máximo asignado na anterior convocatoria, mediante a Orde TER/1204/2021, do 3 de novembro, nos termos previstos na mesma.

Os proxectos que presenten as EELL beneficiarias deberán enmarcarse nalgunha das 5 liñas estratéxicas de transformación dixital que se definiron, e a Secretaría Xeral de Administración Dixital ( SGAD ) colaborará co Ministerio de Política Territorial verificando o seu aliñamento cos obxectivos do PRTR e das estratexias e plans nacionais en materia de dixitalización.

Co fin de prestar o soporte requirido polas Entidades destinatarias das subvencións, elaborouna SGAD unha guía técnica para orientar os proxectos que se presenten, así como un documento coas respostas ás preguntas frecuentes en materia técnica. O Ministerio de Política Territorial tamén publicou, na páxina da convocatoria, un documento de preguntas frecuentes en materia normativa, así como modelos e persoais para os documentos que deben presentarse nas solicitudes de subvención.

Adicionalmente, púxose a disposición das entidades locais un servizo de soporte para atender as súas dúbidas e consultas respecto desta convocatoria, tanto mediante formulario en liña(Abre en nova xanela) como a través do teléfono 673040069, atendido en horario de 8:00 a 19:00 horas de luns a venres.

Prazo de presentación de solicitudes:

As solicitudes poderanse presentar desde as 9:00 horas do día seguinte ao da publicación de a Orde TER/887/2022, do 12 de setembro no Boletín Oficial do Estado, ata as 15:00 horas do día 15 de outubro de 2022 (hora peninsular española).

As solicitudes unicamente poderanse presentar de forma electrónica a través do procedemento previsto para ese efecto na sede electrónica do Ministerio de Política Territorial e o acceso ao formulario require o uso dun certificado electrónico de Representante de Persoa Xurídica.

Web do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia(Abre en nova xanela)

Ligazón á noticia(Abre en nova xanela)