accesskey_mod_content

L'intercanvi de seients registrals en SIR supera els vuit milions de seients a l'agost

19 setembre 2018

Logo SIR

Durant el mes d'agost s'ha aconseguit la xifra de 8.007.354 de seients registrals electrònics intercanviats per SIR

En finalitzar el mes d'agost, s'han superat els 8 milions de seients registrals electrònics intercanviats per SIR. Aproximadament, el 50% d'aquests seients corresponen a l'AGE (3.975.759) encara que el més significatiu d'aquest mes, ha sigut el fort creixement dels seients registrals electrònics enviats per les Entitats Locals (3.005.161) a causa de la progressiva i creixent incorporació d'ajuntaments a la plataforma (3.448 entitats locals integrades) superant-se ja el 75% de cobertura del total de la població espanyola (75’81%).

Les províncies que han experimentat un major creixement durant el mes d'agost quant al nombre d'ajuntaments integrats en SIR, han sigut Cadis i València. Respecte al mes de juliol, Cadis ha passat de tenir el 30% dels seus ajuntaments integrats, al 59% i València, amb el 45% dels seus municipis al juliol, ha aconseguit el 56% dels seus municipis.

Les presentacions registrals en Registre Electrònic han sigut de 76.994 registres presentats, xifra sensiblement inferior al mes de juliol, però significativa, ja que durant el mes d'agost l'activitat laboral i mercantil disminueix a causa del període estival.
    També cal destacar que, en el mes d'agost, s'ha incorporat a SIR la Universitat de Vigo, sent vuit el nombre d'universitats públiques integrades en la plataforma en l'actualitat.

Més informació en Solució SIR del CTT

• Infraestructures i serveis comuns