"/>

Eap - eserleku-trukea zortzi milioitik gorako abuztuan SIR erregistroko idazpenak
accesskey _ mod _ content

Eserleku-trukea erregistro zortzi milioitik gorako abuztuan eserleku SIR

19 iraila 2018

SIR logoa

Durante el mes de agosto se ha alcanzado la cifra de 8.007.354 de asientos registrales electrónicos intercambiados por SIR

Al finalizar el mes de agosto, se han superado los 8 millones de asientos registrales electrónicos intercambiados por SIR. Aproximadamente, el 50% de estos asientos corresponden a la AGE (3.975.759) aunque lo más significativo de este mes, ha sido el fuerte crecimiento de los asientos registrales electrónicos enviados por las Entidades Locales (3.005.161) debido a la progresiva y creciente incorporación de ayuntamientos a la plataforma (3.448 entidades locales integradas) superándose ya el 75% de cobertura del total de la población española (75’81%).

Hazkunde handiena izan duten probintziak abuztuan-kopuruari dagokionez, udalek SIR, cadiz eta Valentzia izan dira. Azaroari dagokionez, Cadiz uztailaren zituen udalek% 30,% 59 eta Valentzia,% 45-elkarteak beren udalerrietako uztailean iritsi da% 56.

Aurkezpenak erregistro izan dira erregistroak, Erregistro Elektronikoa 76.994 aurkeztutako baino nabarmen txikiagoa izango da, baina esanguratsua zifra uztailean, abuztuan zehar lan-jarduera eta merkataritza-amaitzegatik uda-garaian.
Era berean, azpimarratzekoa da, abuztuan, bat egin du fundazioarekin (vigoko unibertsitatea unibertsitate-kopurua, SIR zortzi plataforman publikoetarako.

Informazio gehiago SIR irtenbidea CTT.

• Azpiegitura eta zerbitzu komunak
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.