Disponible l'especificació tècnica per a la implementació de l'Identificador Europeu de Legislació a Espanya

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 juliol 2018

L'ELI (European Legislation Identifier) és un estàndard europeu d'identificació i descripció de la normativa publicada en els diaris i les bases de dades oficials, que té per objecte facilitar l'accés, l'intercanvi i la interconnexió de la informació jurídica. La Comissió Sectorial d'Administració Electrònica ha aprovat una Especificació Tècnica per a la implementació d'este identificador a Espanya.

En la reunió del passat 13 de Març de la Comissió Sectorial d'Administració Electrònica es va aprovar una Especificació Tècnica per a la implementació a Espanya de l'ELI (European Legislation Identifier). L'ELI és l'estàndard europeu d'identificació i descripció de la normativa publicada en els diaris i les bases de dades oficials, que té per objecte facilitar l'accés, l'intercanvi i la interconnexió de la informació jurídica.

Aquesta especificació s'ha treballat i preparat en el marc del Grup de Treball de l'ELI en la Comissió Sectorial en el qual participen els diferents governs regionals aconseguint així un consens a nivell nacional.

Es publica en el CTT, dins de la solució específica sobre este tema, esta Especificació Tècnica per a la implementació de l'Identificador Europeu de Legislació a Espanya (fase 1), que conté les directrius comunes per a la seua aplicació a la normativa estatal i autonòmica.

Esta especificació definix l'àmbit normatiu al que atribuir ELI i la plantilla URI per a la normativa estatal i autonòmica, així com un conjunt de metadades mínimes comunes per a descriure la legislació.

En la pagina www.elidata.es pot trobar-se informació detallada sobre el projecte així com les últimes novetats.

Més informació en solució ELI del CTT

• Servicis electrònics