Nova versió de llibreries SCSP .NET v3.4.0

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

10 juny 2015

Les llibreries SCSPv3 són un programari específic que es pot integrar en les aplicacions de backoffice dels diferents organismes públics per a consultar les dades oferides per emissors que complisquen amb les especificacions SCSP com tots els disponibles en la plataforma d'intermediació.

Les llibreries SCSPv3 són un programari específic que es pot integrar en les aplicacions de backoffice dels diferents organismes públics per a consultar les dades oferides per emissors que complisquen amb les especificacions SCSP com tots els disponibles en plataforma d'intermediació .

En esta nova versió de les llibreries també s'actualitzen els productes d'Administrador, Emissor i Recubrimiento així com la  versió de nhibernate usades per les llibreries. També està disponible la documentació i scripts relacionats.

Entre les novetats d'este portfolio s'inclouen els següents canvis:

Llibreries v3.4.0:

• S'actualitzen les llibreries de NHibernate de la versió 3.1.0.4000 a la versió 3.3.3.4001. Afecta a totes les aplicacions associades a les Llibreries.
  • La creació dels PDF passen a generar-se utilitzant les llibreries d'iTextSharp. Afecta a totes les aplicacions associades a les Llibreries.
  • S'afigen les taules ws_usuari i ws_usuari_servici per a configurar la seguretat del Recobriment per a cada requirente.
  • Creación índice NON Clustered en SQLServer para tabla core_transmision sobre el campo idpeticion.
  • Correcció de bugs.

Aplicació Administrador v1.6.0:

• S'afig la possibilitat d'establir i gestionar la seguretat del Recobriment SCSP.
  • Es modifiquen els endpoints de DG Segurs i Notaris.
  • Cambio de NIF per a identificar emissors INE i DGP
  • En la verificació de servicis en entorn de Producció solament verifica connectivitats, no envia peticions.
  • En la verificació de servicis en entorn de Preproducció s'envia procediment segons plantilla.
  • Es modifiquen i afigen nous servicis de l'AEAT:
    • Estar al Corrent de Pagament de les Obligacions Tributàries amb indicació d'incompliments: ECOT101I, ECOT102I, ECOT103I, ECOT104I
    • NIVRENTI: Nivel Renta Intermediado
    • IAE10: Impuesto Actividades Económicas de Deu Epígrafes
    • AEATIR01: Certificado de Renta
    • VALNIF: Validación NIFs
    • DOMFISC: Domicilio Fiscal
    • AEATPPE: Pensiones Públicas Exentas
  • S'eliminen els servicis del SEPE corresponents a la versió 2 i s'afigen nous servicis versió 3:
    • SVDSEPESITWS02: Situación de Desempleo
    • SVDSEPEIACTWS02: Importes de Prestaciones de Desempleo Percibidas a Fecha Actual
    • SVDSEPEIPERWS02: Importes de Prestaciones de Desempleo Percibidas en un Període
  • S'afigen nous servicis d'Educació versió 3:
    • Consulta de títols Universitaris per Documentació
    • Consulta de títols NO Universitaris per Documentació
    • Consulta de títols Universitaris per dades de filiació
    • Consulta de títols NO Universitaris per dades de filiació
  • S'afigen nous servicis de Cadastre versió 3:
    • Consulta de dades cadastrals V3
    • Certificació de titularitat cadastral V3
    • Certificación Descriptiva i Gràfica d'un Immoble V3
    • Consulta de Béns Immobles V3
    • Obtenció de documents per CSV V3
  • S'afigen nous servicis de DGP versió 3:
    • Consulta de dades d'identitat V3
    • Verificació de dades d'identitat V3
  • S'afigen nous servicis de Comunitats Autònomes:
    • Consulta de Discapacitat
    • Consulta de Família Nombrosa
    • Consulta de Estar al Corrent amb la CCAA
  • S'afigen nous servicis de MUFACE:
    • Servici d'Obtenció del Certificat d'Abonaments
    • Servici d'Obtenció del Certificat d'Afiliacions
    • Servici d'Obtenció del Certificat de Prestacions

Aplicación Emisor v2.2.0:
Sense canvis.

Aplicació Recobriment v1.3.0:

• Possibilitat de comprovar seguretat UsernameToken en capçalera missatge SOAP.
  • Modificació de valors de SoapAction.

Tota la documentació i descàrregues pot realitzar-se des de l'Àrea Àrea de Descàrregues de la solució SCSP . Tinga en compte que que per a visualitzar i descarregar esta,  és necessari accedir al portal per la Xarxa Sara i estar registrat (amb perfil d'Administració).

Per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'Atenció a Integradors i Desarrolladores (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport: https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid(Obri en nova finestra)

• Interoperabilitat
  • Infraestructures i servicis comuns