La Política de gestió de documents electrònics en la Universitat Pública de Navarra s'ha elaborat en el marc d'un esforç col·lectiu conforme al Model de Política de Gestió Documental de l'Esquema Esquema Nacional d'Interoperabilitat (ENI).
La Política es completarà amb el Model de gestió documental de la Universitat Pública de Navarra i les polítiques específiques de gestió del document electrònic; així mateix, els processos i controls de gestió de documents es concretaran en el Manual de processos de gestió de documents. De manera que la piràmide normativa relativa al document electrònic s'articula de la següent manera:
- Primer nivell. Política de gestió de documents electrònics de la Universitat Pública de Navarra.
- Segon nivell. Model de gestió documental de la Universitat Pública de Navarra. Este Model es relaciona amb el Manual de processos de gestió de documents, en la seua orientació a la gestió de documents analògics i digitals.
- Tercer nivell. Polítiques específiques de gestió del document electrònic de la Universitat Pública de Navarra:
- Model tecnològic
- Digitalització segura i còpia autèntica
- Impressió segura de documents electrònics
- Seguretat del document electrònic
- Preservació de documents i expedients electrònics
- Firmes electròniques i ús del certificat digital
- Model organitzatiu