accesskey_mod_content

La Universitat Pública de Navarra publica la seua política de gestió de documents electrònics

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 gener 2015

La Universitat Pública de Navarra acaba de publicar la seua Política de gestió de documents electrònics per acord del Consell de Govern de 16 de desembre de 2014 pel qual s'aprova aquesta Política i es trasllada del mateix al Servici Informàtic, al Servici d'Organització, Calidad i Gestión Documental i a la Comissió d'Administració Electrònica de la Universitat Pública de Navarra.

La Política de gestió de documents electrònics en la Universitat Pública de Navarra(Obri en nova finestra) s'ha elaborat en el marc d'un esforç col·lectiu conforme al Model de Política de Gestió Documental (Obri en nova finestra) de l'Esquema Esquema Nacional d'Interoperabilitat (ENI).
La Política es completarà amb el Model de gestió documental de la Universitat Pública de Navarra i les polítiques específiques de gestió del document electrònic; així mateix, els processos i controls de gestió de documents es concretaran en el Manual de processos de gestió de documents. De manera que la piràmide normativa relativa al document electrònic s'articula de la següent manera:

  • Primer nivell. Política de gestió de documents electrònics de la Universitat Pública de Navarra.
  • Segon nivell. Model de gestió documental de la Universitat Pública de Navarra. Este Model es relaciona amb el Manual de processos de gestió de documents, en la seua orientació a la gestió de documents analògics i digitals.
  • Tercer nivell. Polítiques específiques de gestió del document electrònic de la Universitat Pública de Navarra:
    • Model tecnològic
    • Digitalització segura i còpia autèntica
    • Impressió segura de documents electrònics
    • Seguretat del document electrònic
    • Preservació de documents i expedients electrònics
    • Firmes electròniques i ús del certificat digital
    • Model organitzatiu
  • Interoperabilitat i Normalització