accesskey_mod_content

La Diputació de València amplia servicis d'Administració electrònica a municipis

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

18 novembre 2013

La Diputació de València ha ampliat el pressupost del Servici d'Assistència a municipis per a implantar el pla d'administració electrònica en les localitats d'entre 5.000 i 20.000 habitants.

En este àrea el pressupost total per al pròxim any aconseguix els 1,4 milions, dels quals s'ha assignat una partida de 211.091 euros per al pla d'administració electrònica.

La Diputació preveu poder finalitzar en l'exercici 2014 la implantació de l'administració electrònica en els ajuntaments dels municipis més xicotets de la província.

El pla aporta als municipis la seu electrònica, direcció electrònica de referència perquè qualsevol ciutadà puga tramitar electrònicament amb el seu ajuntament sense desplaçar-se del seu domicili, i el tauler d'anuncis, on es pot consultar de forma telemàtica els anuncis de matèries de competència municipal i d'altres Administracions Públiques.


 

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa
  • Servicis electrònics