A Deputación de Valencia amplía servizos de Administración electrónica a municipios

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

18 novembro 2013

A Deputación de Valencia ampliou o orzamento do Servizo de Asistencia a municipios para implantar o plan de administración electrónica nas localidades de entre 5.000 e 20.000 habitantes.

Nesta área o orzamento total para o próximo ano alcanza os 1,4 millóns, dos que se asignou unha partida de 211.091 euros para o plan de administración electrónica.

A Deputación prevé poder finalizar no exercicio 2014 a implantación da administración electrónica nos concellos dos municipios máis pequenos da provincia.

O plan achega aos municipios a sede electrónica, enderezo electrónico de referencia para que calquera cidadán poida tramitar electronicamente co seu concello sen desprazarse do seu domicilio, e o taboleiro de anuncios, onde se pode consultar de forma telemática os anuncios de materias de competencia municipal e doutras Administracións Públicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Cooperación interadministrativa