La Xarxa de Municipis Digitals posa en marxa un catàleg online per a compartir aplicacions lliures amb les administracions

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

11 abril 2013

A través de la pàgina la pàgina www.redtransdigital.eu els ajuntaments i diputacions provincials de Castella i León podran buscar aplicacions senzilles sobre gestió d'expedients, servicis d'interoperabilitat, arxiu, personal, entre unes altres.

El catàleg serà un punt de referència perquè les entitats locals puguen reutilitzar solucions ja desenvolupades en altres administracions sense haver de realitzar nous gastos. Nou administracions locals, entre les quals es troben la Diputació de Soria, la Diputació de Palència o l'Ajuntament de Llacuna de Duero, ja han posat a disposició a través d'este catàleg aplicacions per a la gestió d'expedients, arxiu digital o gestió d'ajudes i subvencions. Les administracions locals de Castella i León que disposen d'una aplicació programari que puguen reutilitzar altres administracions públiques i vullguen publicar-la en el Catàleg perquè siguen compartides poden posar-se en contacte amb la Xarxa de Municipis Digitals a través de la direcció de correu electrònic de la Xarxa.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Servicis electrònics