La Xarxa de Municipis Digitals engega un catàleg online per compartir aplicacions lliures amb les administracions

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

11 abril 2013

A través de la pàgina la pàgina www.redtransdigital.eu els ajuntaments i diputacions provincials de Castella i Lleó podran cercar aplicacions senzilles sobre gestió d'expedients, serveis d'interoperabilitat, arxiu, personal, entre unes altres.

El catàleg serà un punt de referència perquè les entitats locals puguin reutilitzar solucions ja desenvolupades en altres administracions sense haver de realitzar noves despeses. Nou administracions locals, entre les quals es troben la Diputació de Soria, la Diputació de Palència o l'Ajuntament de Llacuna de Duero, ja han posat a disposició a través d'aquest catàleg aplicacions per a la gestió d'expedients, arxiu digital o gestió d'ajudes i subvencions. Les administracions locals de Castella i Lleó que disposin d'una aplicació programari que puguin reutilitzar altres administracions públiques i vulguin publicar-la al Catàleg perquè siguin compartides poden posar-se en contacte amb la Xarxa de Municipis Digitals a través de l'adreça de correu electrònic de la Xarxa.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics