La Diputació de Toledo avança en Administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

22 novembre 2012

El Centre de Servicis Avançats, posat en marxa per la Diputació de Toledo, permetrà als ajuntaments que ho sol·liciten accedir a les aplicacions relacionades amb l'administració electrònica, la cartografia municipal, el padró o el registre i gestor d'expedients electrònics

L'origen d'este Centre de Servicis Avança dos es troba en el Pla Avança 2 del Govern d'Espanya, i per a la seua posada en funcionament la Diputació ha demanat una subvenció de 316.000 euros, als quals la pròpia corporació provincial ha aportat 200.000 euros més.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics