A Deputación de Toledo avanza en Administración electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

22 novembro 2012

O Centro de Servizos Avanzados, posto en marcha pola Deputación de Toledo, permitirá aos concellos que o soliciten acceder ás aplicacións relacionadas coa administración electrónica, a cartografía municipal, o padrón ou o rexistro e xestor de expedientes electrónicos

A orixe deste Centro de Servizos Avanza dous atópase no Plan Avanza 2 do Goberno de España, e para a súa posta en funcionamento a Deputación pediu unha subvención de 316.000 euros, aos que a propia corporación provincial achegou 200.000 euros máis.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos