Es presenta una plataforma d'administració electrònica en la Diputació de La Corunya.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

La Corunya 13 juliol 2012

La Diputació de la Corunya ha llançat una plataforma d'administració electrònica perquè els veïns dels ajuntaments de la província de la Corunya puguen realitzar diferents tràmits administratius des de casa, segons ha apuntat el president de l'entitat provincial, Diego Calvo.

En roda de premsa, Calvo ha estat acompanyat per l'alcalde de Mugardos, Xosé Fernández Barcia, per ser el primer ajuntament a posar en marxa este sistema, el cost del qual per a l'entitat provincial ascendix a 177.000 euros, mentre que suposa una desemborsament de "zero euros" per a les 47 entitats adherides. El total de places és de 70, per la qual cosa Calvo espera que continuen les adhesions.

Els tràmits es realitzaran de forma telemàtica i permetran, per exemple, consultar l'estat d'un tràmit, obtindre un volant d'empadronament o consultar un expedient. Per a açò, es necessitarà el DNI electrònic o un certificat electrònic.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics