- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
DEHú continua el seu creixement amb la inclusió de les notificacions de l'administració local de Catalunya
20 desembre 2024
Des del passat 16 de desembre de 2024, gràcies a la col·laboració amb el Consorci AOC, la Direcció Electrònica Habilitada única integra les notificacions de les administracions locals de Catalunya disponibles en i-notum, i avança en la seua consolidació com a punt únic de notificacions per a totes les Administracions.
La Direcció Electrònica Habilitada única (DEHú) reunix en únic punt les notificacions i comunicacions emeses per un nombre creixent d'Administracions Públiques, possibilitant el seu accés tant a ciutadans com a empreses.
Gràcies a la col·laboració amb el Consocio Administració Oberta de Catalunya- AOC i la seua plataforma i-notum, des del passat 16 de desembre, s'està produint de forma progressiva la incorporació de més de 1400 organismes locals de Catalunya, dels quals destaquen més de 900 ajuntaments. D'esta manera, les notificacions estaran disponibles per a la seua recollida en les dos plataformes.
La seua incorporació en la DEHú facilitarà la interacció de ciutadans i empreses permetent la recollida d'estes notificacions des d'un punt únic, aspecte d'especial interés en els casos d'interacció amb múltiples administracions.
Amb la incorporació d'estes entitats locals catalanes, se superarà la xifra el nombre de 9000 unitats de l'administració local que posen a disposició les seues notificacions en la DEHú.
Amb esta actuació s'espera aconseguir un volum superior al 80% dels ajuntaments d'Espanya integrats en la DEHú.
Més indicadors disponibles en DATAOBSAE - Atencion Ciutadà i Empresa
A més d'estes Administracions Locals, DEHú agrupa notificacions de més de 10.600 Administracions i Organismes Públics de tots els nivells. En l'àmbit estatal, inclou grans emissors, com l'Agència Tributària, la Seguretat Social o Cadastre, a més de 13 Comunitats Autònomes: Andalusia, Aragó, Principat d'Astúries, Illes Balears, Canàries, Cantàbria, Castella i León, Comunitat Valenciana, Extremadura, Galícia, Comunitat de Madrid, Regió de Múrcia i Comunitat Foral de Navarra.
Pot consultar el detall a través del buscador d'organisme emissors .
D'esta forma, durant l'any 2024 s'hauran posat a la disposició de ciutadans i empreses en el portal de DEHú, https://dehu.redsara.es , més de 150 milions de notificacions, i amb l'objectiu de continuar creixent, ja que se seguix treballant activament en la incorporació de les restants Administracions Públiques que ho desitgen.
En el següent vídeo i en la següent infografia s'explica el funcionament general de DEHú i tot el que es pot fer des del Portal.
A més, ja es troben integrats més de 31.000 grans destinataris per a la recollida automatitzada directa als seus sistemes de backend.
Més informació en la solució DEHú del CTT
- Centre de Transferència de Tecnologia
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8