Esdeveniments

• Streaming
  • 29 novembre 2021
  • 9:00-18:00 h

EPSA ( European Public Sector Awards ) és un programa de premis a nivell europeu per a entitats del sector públic en tots els nivells de govern, organitzat cada dos anys des de 2009 per l'Institut Europeu d'Administració Pública (EIPA).

Baix el lema "Construir una Europa millor per als ciutadans", EPSA 2021 té com a objectiu mostrar i recompensar els casos presentats per les administracions públiques que han trobat noves solucions en la prestació de servicis públics i la formulació de polítiques per a persones, enmig d'un context cada vegada més complex i, sovint, multidimensional.

Enguany s'han presentat 129 propostes. Després d'una avaluació exhaustiva, s'han preseleccionat 18 sol·licituds per a ser presentades al jurat. En esta cerimònia s'anunciaran els millors projectes en les tres categories, Innovació, Verda i Digital, que premiaran respectivament projectes basats en solucions digitals, projectes que aborden els desafiaments del canvi climàtic, l'energia i la sostenibilitat, i projectes en els quals la innovació tracte de donar resposta als desafiaments econòmics i d'inclusió social.

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

Programa(Obri en nova finestra)