• Escoitar

• Streaming
  • 29 novembro 2021
  • 9:00-18:00 h

EPSA ( European Public Sector Awards ) é un programa de premios a nivel europeo para entidades do sector público en todos os niveis de goberno, organizado cada dous anos desde 2009 polo Instituto Europeo de Administración Pública (EIPA).

Baixo a lema "Construír unha Europa mellor para os cidadáns", EPSA 2021 ten como obxectivo mostrar e recompensar os casos presentados polas administracións públicas que atoparon novas solucións na prestación de servizos públicos e a formulación de políticas para persoas, no medio dun contexto cada vez máis complexo e, a miúdo, multidimensional.

Este ano presentáronse 129 propostas. Despois dunha avaliación exhaustiva, preseleccionáronse 18 solicitudes para ser presentadas ao xurado. Nesta cerimonia anunciaranse os mellores proxectos no tres categorías, Innovación, Verde e Dixital, que premiarán respectivamente proxectos baseados en solucións dixitais, proxectos que aborden os desafíos do cambio climático, a enerxía e a sustentabilidade, e proxectos nos que a innovación trate de dar resposta aos desafíos económicos e de inclusión social.

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

Programa(Abre en nova xanela)