Com sol·licitar la creació d'una Comunitat?
Si desea hacer uso de la herramienta de Comunidades para compartir información en torno a un tema común, puede solicitarlo a través del Servici de suport de PAe- CTT indicant:
- Nom complet de la Comunitat
- Àlies: nom identificatiu per a utilitzar en la url. Exemple: http://administracionelectronica.gob.es/es/comunidad/alias
- Nom complet del sol·licitant
- Nombre de usuario en el PAe (será obligatorio tener marcado el check que permite la publicación de sus datos en el directorio de participantes)
- Informació sobre la Comunitat: objectiu, breu descripció i tipus d'usuaris
- Quan la Comunitat estiga disponible, se li notificarà al sol·licitant perquè puga completar i omplir la resta d'informació relacionada abans de fer-la pública.
L'usuari sol·licitant de la Comunitat, una vegada acceptada la petició, serà assignat com a Administrador de la mateixa. A partir d'eixe moment, podrà editar el seu contingut i gestionar els usuaris. Per a més informació pot consultar el document Guia Ràpida d'Ús – Comunitats disponible a través de l'enllaç.