content _ mod _ accesskey

Komunitate bat sortzeko nola eskatu?

Si desea hacer uso de la herramienta de Comunidades para compartir información en torno a un tema común, simplemente debe enviar un mail al correo electrónico admin.pae@correo.gob.es adierazi:

  • Elkartearen izen osoa
  • Aliasa: erabiltzeko identifikazio-izena urlan. adibidez: http://administracionelectronica.gob.es/es/comunidad/alias
  • (Eskatzailearen izen-abizenak
  • Paea, erabiltzaile-izena (nahitaezkoa da markatuta edukitzea 'kontrol-laukia direktorioan datuak argitaratu ditu partaide)
  • Erkidegoari buruzko informazioa: helburuak, erabiltzaile motak eta deskripzioa
  • Cuando la Comunidad esté disponible, se le notificará al solicitante para que pueda completar y rellenar el resto de información relacionada antes de hacerla pública.

Eskatu duen erabiltzaileak komunitatean, eskaera onartu ondoren, horren administratzaile gisa esleituko da. Une horretatik aurrera, erabiltzaileak edukia edita dezakezu eta kudeatzeko. Informazio gehiago lortzeko, begiratu dokumentuak Erkidego erabilera – Gida Azkarra (Leiho berri batean Irekitzen Du) lehen orrian esteka.

Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia