accesskey_mod_content

Àmbit Nacional

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

La Conferència Sectorial de l'Administració Pública és l'òrgan de cooperació en matèria d'administració pública entre l'Administració General de l'Estat, de les Administracions de les Comunitats Autònomes, de les Ciutats Autònomes de Ceuta i Melilla i de l'Administració Local. La seua organització i funcionament es regixen per la Resolució de 16 de novembre de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es publica l'Acord de la Conferència Sectorial d'Administració Pública, per la qual s'aprova el Reglament d'Organització i Funcionament (BOE de 17 de novembre de 2018)(Obri en nova finestra) .

La Comissió Sectorial d'Administració Electrònica (CSAE) és un òrgan tècnic presidit pel Secretari General d'Administració Digital del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública per a la cooperació de l'Administració General de l'Estat, de les administracions de les Comunitats Autònomes, de les entitats que integren l'Administració Local en matèria d'administració electrònica. En ell participen els titulars de les Direccions generals de les Comunitats i Ciutats Autònomes amb competències en matèria d'Administració Electrònica, per part de l'Administració General de l'Estat la Secretaria General d'Administració Digital . Las entidades de la Administración Local quedarán representadas por la Federación Española de Municipios y Provincias. Y también participa como invitada la CRUE, Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas.

Dins de la Comissió Sectorial s'establixen grups de treball  tècnics per a compartir experiències i bones pràctiques o per a la realització de projectes en col·laboració.

0 Comentaris

No hi ha comentaris