- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
La plataforma cl@ve, per a la identificació i firma electrònica, aconseguix els deu milions d'usuaris registrats
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
15 juliol 2020
El sistema
El projecte
El sistema
La seua utilització està oberta a la totalitat del Sector Públic Administratiu Estatal permetent també integrar-se a la resta de les Administracions Públiques.
En este projecte participen la Secretaria General d'Administració Digital, l'Agència Estatal d'Administració Tributària , la Gerència d'Informàtica de la Seguretat Social, i la Direcció general de la Policia.
Com a indicadors de l'abast i impacte del sistema és interessant destacar que actualment es troben integrats amb
És destacable també que durant el període de l'estat d'alarma el nombre de noves altes d'usuaris en el sistema s'ha incrementat notablement, arribant-se a superar les 20.000 diàries. A açò sens dubte ha contribuït el manteniment del sistema de registre en el nivell bàsic mitjançant “carta d'invitació”, que va estar operatiu gràcies a Correus durant tot l'estat d'alarma. I a més, la incorporació per part de la del
Així mateix, des de la declaració de l'estat d'alarma en el mes de març, s'ha produït un gran increment en les sol·licituds d'identificació, aconseguit records històrics en l'ús de
Finalment, en els últims dotze mesos el sistema ha atés més de 240 milions de peticions d'identificació per part dels procediments electrònics de totes les Administracions Públiques. A més, s'estén progressivament l'ús de la firma centralitzada en el núvol, que permet realitzar fàcilment firma electrònica des de dispositius mòbils. En els últims 12 mesos, s'han realitzat 1,3 milions de firmes amb certificats centralitzats “en el núvol”, havent-se superat en la primera mitat de 2020 els nivells de tot l'any 2019.
Per a més informació sobre el seu ús com a ciutadà consulta el portal informatiu sobre
Per a més informació sobre com integrar la teua administració amb el projecte consulta en
- Identitat i Firma electrònica
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8