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PAe Cl@ve - proposamena, identifikatzeko eta sinadura elektronikoa, hamar milioi erabiltzaile erregistratu ditu
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La plataforma Cl@ve, para la identificación y firma electrónica, alcanza los diez millones de usuarios registrados

uztailaren 15ean.

El  sistema Cl@ve es la plataforma común provista por el Sector Público Administrativo Estatal para la identificación, autenticación y firma electrónica para cualquier Administración Pública

Cl@ve proiektua, identifikazio eta egiaztapen mekanismoak ematen ditu, hazi izan arte, joan den ekainaren 20an, hamar milioi erabiltzaile ditu sisteman erregistratu.

Plataforma bera da sistema. Estatuko sektore publikoa Cl@ve aurreikusitako identifikatzeko eta autentifikatzeko, sinadura elektronikoa errazteko helburuarekin jaio zen eta 2014ko herritarrek zerbitzu publiko elektronikoak edozein administrazio publikotan.

Cl@ve  es  un  sistema  orientado  a  unificar  y  simplificar  el  acceso electrónico  de  los  ciudadanos  a  los  servicios  públicos.  Su  objetivo principal es que el ciudadano pueda identificarse ante la Administración mediante claves concertadas (usuario más contraseña), sin tener que recordar  claves  diferentes  para  acceder  a  los  distintos  servicios.  

Estatuko Administrazio Publikoan erabiltzeko prest dago; gainerako guztia integratzea (herri administrazioen irudian ere.

Nan elektronikoaren bidez ere Cl@ve sartzeko sistemak eta ziurtagiri elektronikoak, eta aukera ematen du herritarrak identifikatzea, europako batasuneko beste nodo eIDAS sarearen bidez.

En este proyecto participan la Secretaría General de Administración Digital, la Agencia Estatal de Administración Tributaria , la Gerencia de Informática de la Seguridad Social, y la Dirección General de la Policía.

Irismena eta eragina duten erakusle gisa (gaur egun, nabarmentzeko modukoa da (sistema integratuak daude cl@ve 7600 erakunde baino gehiago izango dira tokiko administrazioko beste 7200 jasotzen ditu, beraz, herritarrei estaldura zabala.

Es destacable también que durante el periodo del estado de alarma el número de nuevas altas de usuarios en el sistema se ha incrementado notablemente, llegándose a superar las 20.000 diarias. A esto sin duda ha contribuido el mantenimiento del sistema de registro en el nivel básico mediante “carta de invitación”, que estuvo operativo gracias a Correos durante todo el estado de alarma. Y además, la incorporación por parte de la AEAT del método de alta  mediante videoidentificación, dentro del nivel básico de seguridad, equivalente al alta mediante “carta de invitación”.

Así mismo, desde la declaración del estado de alarma en el mes de marzo, se ha producido un gran incremento en las solicitudes de identificación, alcanzado records históricos en el uso de cl@ve. En junio, a través de la plataforma cl@ve, se han realizado más de 30,5 millones de solicitudes de identificación.

Azkenik, azken hamabi hilabeteetan identifikatzeko sistemak erantzun egiten dituenak baino 240 milioi herri administrazio guztien prozedura elektronikoen. Gainera, pixkanaka zabaltzen da sinaduraren erabilpena hodeian zentralizatua, gailu mugikorretatik erraz egiteko aukera ematen duen sinadura elektronikoa. 12 hilabeteetan, sinadura eta ziurtagiri egin dira 1,3 milioi hodeian “ ” zentralizatuak, habiéndose 2020 baino lehen erdian, urte osoan 2019 mailak.

Herritar gisa erabiltzeko informazio ataria buruz gehiago jakiteko kontsultatu cl@ve buruz. http://clave.gob.es

Informazio gehiago zure proiektuarekin, kontsulta nola integratu administrazio ebazpenak CTT Cl@ve identifikazioa bai Cl@ve sinadura

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