accesskey_mod_content

Esdeveniments

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

I Reunió del Fòrum de Carpeta Ciutadana

  • Secretària General d'Administració Digital (SGAD). Calle Marí­a de Molina, 50 (sala 928)
  • 27 novembre 2017
  • 12:30

Este fòrum es crea amb la finalitat de conjuminar la visió de les Administracions Públiques i el sector privat en relació al desenvolupament de l'administració digital i ho servicis al ciutadà, persones fí­sicas i jurí­dicas.

En este punt d'encontre, el sector privat podrà conéixer de primera mà els avanços de les AAPP en esta matèria i, al seu torn, exposar les seues consideracions. Així mateix i per a major informació sobre el fòrum, s'ha creat una Comunitat(Obri en nova finestra)  en el Portal d'Administració Electrònica PAe. 

La Primera Reunió del Fòrum de Carpeta Ciutadana tindrà un format anàleg al realitzat amb Factura Electrònica -FACe-, en el qual es va poder assistir de manera presencial en les dependències indicades, però també a través de videoconferència via REUNETE.

Per limitacions d'aforament, se sol·licita que a la reunió presencial únicament acudisca una persona per entitat; sense limitació d'assistents en la modalitat de videoconferència.

Els interessats a participar hauran de contactar amb el correu electrònic  secretaria.sgiadsc@correo.gob.es  on se'ls facilitarà les instruccions i contrasenyes (si desitja accedir per videoconferència) o la confirmació d'assistència si s'opta per l'opció presencial; així com l'orde del dia, el programa i els temes a tractar en esta primera edició del Fòrum de Carpeta Ciutadana. 

  • Ciutadà
  • Centre de Transferència de Tecnologia