accesskey_mod_content

Esdeveniments

I Reunió del Fòrum de Carpeta Ciutadana

  • Secretària General d'Administració Digital (SGAD). Calle Marí­a de Molina, 50 (sala 928)
  • 27 novembre 2017
  • 12:30

Aquest fòrum es crea amb la finalitat de conjuminar la visió de les Administracions Públiques i el sector privat en relació al desenvolupament de l'administració digital i ho serveis al ciutadà, persones fí­sicas i jurí­dicas.

En aquest punt d'encontre, el sector privat podrà conèixer de primera mà els avanços de les AAPP en aquesta matèria i, al seu torn, exposar les seves consideracions. Així mateix i per a major informació sobre el fòrum, s'ha creat una Comunitat(Obre en nova finestra)  al Portal d'Administració Electrònica PAe. 

La Primera Reunió del Fòrum de Carpeta Ciutadana tindrà un format anàleg al realitzat amb Factura Electrònica -FACe-, en el qual es va poder assistir de manera presencial en les dependències indicades, però també a través de videoconferència via REUNETE.

Per limitacions d'aforament, se sol·licita que a la reunió presencial únicament acudeixi una persona per entitat; sense limitació d'assistents en la modalitat de videoconferència.

Els interessats a participar hauran de contactar amb el correu electrònic  secretaria.sgiadsc@correo.gob.es  on se'ls facilitarà les instruccions i contrasenyes (si desitja accedir per videoconferència) o la confirmació d'assistència si s'opta per l'opció presencial; així com l'ordre del dia, el programa i els temes a tractar en aquesta primera edició del Fòrum de Carpeta Ciutadana. 

  • Ciutadà
  • Centre de Transferència de Tecnologia