En esta Jornada es pretén transmetre d'una manera pràctica i senzilla les fases i els passos que s'han de tindre en compte per a la posada en marxa i el desenvolupament d'un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP) en l'àrea TIC.
Agenda: 7 de Febrer
9:30 Recepció dels assistents
9:45 Bienvenida
10:00 Presentació del document "Desenvolupe del CPP"
· Consideracions preliminars sobre un contracte de CPP
· Analizaremos d'una manera senzilla les fases i passos necessaris per a licitar un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP).
-
Fase 0 – Decisió preliminar. Passos i aspectes s'han de tindre en compte per a tindre els suficients paràmetres que ens indiquen si hem d'o no enfocar un Contracte CPP.
-
Fase 1 – Actuacions preparatòries i inici d'expedient. Una vegada que hem decidit que el contracte pot ser adequat, quins seran els passos que hem de realitzar per a preparar i iniciar l'expedient juntament amb els documents associats com el document d'avaluació prèvia, document descriptiu i programa funcional, etc.
-
Fase 2 – Adjudicació. Elements que hem de considerar i tindre en compte en esta fase, com la qualificació de la documentació i avaluació de les sol·licituds dels candidats, el diàleg competitiu, els documents finals per a l'oferta, etc.
-
Fase 3 – Execució. Aspectos que hem de tindre en compte a l'hora de l'execució i la verificació de les prestacions del contracte.
-
Fase 4 – Extinció.
12:00 Col·loqui
12:30 Café