accesskey_mod_content

Esdeveniments

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Presentació Informe de Bones Pràctiques del Fòrum CPP-TIC.

  • Auditori Fundació Alonso Martín Escudero
  • 06 febrer 2013
  • 09:30

En esta Jornada es pretén transmetre d'una manera pràctica i senzilla les fases i els passos que s'han de tindre en compte per a la posada en marxa i el desenvolupament d'un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP) en l'àrea TIC.

Agenda: 7 de Febrer

9:30 Recepció dels assistents

9:45 Bienvenida

10:00 Presentació del document "Desenvolupe del CPP"

· Consideracions preliminars sobre un contracte de CPP

· Analitzarem d'una manera senzilla les fases i passos necessaris per a licitar un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP).

  • Fase 0 – Decisió preliminar. Passos i aspectes s'han de tindre en compte per a tindre els suficients paràmetres que ens indiquen si hem d'o no enfocar un Contracte CPP.

  • Fase 1 – Actuacions preparatòries i inici d'expedient. Una vegada que hem decidit que el contracte pot ser adequat, quins seran els passos que hem de realitzar per a preparar i iniciar l'expedient juntament amb els documents associats com el document d'avaluació prèvia, document descriptiu i programa funcional, etc.

  • Fase 2 – Adjudicació. Elements que hem de considerar i tindre en compte en esta fase, com la qualificació de la documentació i avaluació de les sol·licituds dels candidats, el diàleg competitiu, els documents finals per a l'oferta, etc.

  • Fase 3 – Execució. Aspectes que hem de tindre en compte a l'hora de l'execució i la verificació de les prestacions del contracte.

  • Fase 4 – Extinció.

12:00 Col·loqui

12:30 Café

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

  • Govern obert, Informes i Estudis
  • Empresa