En aquesta Jornada es pretén transmetre d'una manera pràctica i senzilla les fases i els passos que s'han de tenir en compte per a l'engegada i el desenvolupament d'un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP) a l'àrea TIC.
Agenda: 7 de Febrer
9:30 Recepció dels assistents
9:45 Bienvenida
10:00 Presentació del document "Desenvolupo del CPP"
· Consideracions preliminars sobre un contracte de CPP
· Analitzarem d'una manera senzilla les fases i passos necessaris per licitar un Contracte de Col·laboració entre el Sector Públic i el Sector Privat (CCPP).
-
Fase 0 – Decisió preliminar. Passos i aspectes s'han de tenir en compte per tenir els suficients paràmetres que ens indiquin si hem d'o no enfocar un Contracte CPP.
-
Fase 1 – Actuacions preparatòries i inici d'expedient. Una vegada que hem decidit que el contracte pot ser adequat, quins seran els passos que hem de realitzar per preparar i iniciar l'expedient juntament amb els documents associats com el document d'avaluació prèvia, document descriptiu i programa funcional, etc.
-
Fase 2 – Adjudicació. Elements que hem de considerar i tenir en compte en aquesta fase, com la qualificació de la documentació i avaluació de les sol·licituds dels candidats, el diàleg competitiu, els documents finals per a l'oferta, etc.
-
Fase 3 – Execució. Aspectes que hem de tenir en compte a l'hora de l'execució i la verificació de les prestacions del contracte.
-
Fase 4 – Extinció.
12:00 Col·loqui
12:30 Cafè