accesskey_mod_content

Eventos

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Presentación Informe de Boas Prácticas do Foro CPP-TIC.

  • Auditorio Fundación Alonso Martín Escudeiro
  • 06 febreiro 2013
  • 09:30

Nesta Xornada preténdese transmitir dunha maneira práctica e sinxela as fases e os pasos que se deben ter en conta para a posta en marcha e o desenvolvemento dun Contrato de Colaboración entre o Sector Público e o Sector Privado (CCPP) na área TIC.

Axenda: 7 de Febreiro

9:30 Recepción dos asistentes

9:45 Benvida

10:00 Presentación do documento "Desenvolvo do CPP"

· Consideracións preliminares sobre un contrato de CPP

· Analizaremos dunha maneira sinxela as fases e pasos necesarios para licitar un Contrato de Colaboración entre o Sector Público e o Sector Privado (CCPP).

  • Fase 0 – Decisión preliminar. Pasos e aspectos débense ter en conta para ter os suficientes parámetros que nos indiquen se debemos ou non enfocar un Contrato CPP.

  • Fase 1 – Actuacións preparatorias e inicio de expediente. Unha vez que decidimos que o contrato pode ser adecuado, cales serán os pasos que debemos realizar para preparar e iniciar o expediente xunto cos documentos asociados como o documento de avaliación previa, documento descritivo e programa funcional, etc.

  • Fase 2 – Adxudicación. Elementos que debemos considerar e ter en conta nesta fase, como a cualificación da documentación e avaliación das solicitudes dos candidatos, o diálogo competitivo, os documentos finais para a oferta, etc.

  • Fase 3 – Execución. Aspectos que debemos ter en conta á hora da execución e a verificación das prestacións do contrato.

  • Fase 4 – Extinción.

12:00 Coloquio

12:30 Café

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

  • Goberno aberto, Informes e Estudios
  • Empresa