- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
17 abril 2023
La Direcció general de Cadastre ha iniciat la publicació de les seues notificacions en la DEHú, la qual cosa suposa un pas més en la seua consolidació com a punt únic de notificacions per a totes les Administracions.
La incorporació el passat mes de març a la Direcció Electrònica Habilitada única (DEHú) de la Direcció general del Cadastre, gran emissor de notificacions en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat, suposa una fita més per al sistema, que veurà com s'incrementa encara més el volum de notificacions i comunicacions que posa a la disposició de la ciutadania.
Des de la posada en marxa de DEHú, al juliol de 2020, s'han rebut més de 150 milions de notificacions i comunicacions, amb una mitjana de més de 7,5 milions d'enviaments mensuals i superant la xifra de 90 milions i mitjà de notificacions anuals en el passat any 2022. Amb la incorporació de la Direcció general del Cadastre esta xifra es veurà incrementada en més de 5 milions d'enviaments anuals.
A més, DEHÚ, ha experimentat un creixement considerable en els accessos i compareixences. El nombre d'accessos ha augmentat fins a aconseguir més de 35 milions i mitjà d'accessos al portal i 1, 4 milions de compareixences el passat mes de març. La DEHú permet actualment que Organismos emissors de diferents administracions i organismes públics, a nivell estatal, autonòmic, local, universitats, etc., realitzen enviaments de notificacions i comunicacions en qüestió de segons i sense amb prou faenes cost associat.
D'esta forma, DEHú agrupa notificacions de més de 8.800 Administracions i Organismes Públics de tots els nivells. En l'àmbit estatal inclou grans emissors, com l'Agència Tributària i la ja esmentada Direcció general del Cadastre.. A nivell autonòmic, són ja 13 les Comunitats Autònomes que posen a disposició les seues notificacions en la DEHú: Aragó, Canàries, Cantàbria, Galícia, Illes Balears, Comunitat de Madrid, Comunitat Foral de Navarra, Regió de Múrcia, Comunitat Valenciana, Principat d'Astúries, Extremadura, Andalusia i Castella i León. Quant a entitats locals, estan adherits Ajuntaments de tota Espanya, així com Universitats i altres institucions. Pot consultar el detall a través del buscador d'organismes adherits .
En el següent vídeo i en la següent infografia s'explica el funcionament general de DEHú i tot el que es pot fer des del Portal.
A més, ja es troben integrats més de 8.000 grans destinataris per a la recollida automatitzada directa als seus sistemes de backend.
Més informació en la solució DEHú del CTT
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8