Superats els 15 milions d'Usuaris en Cl@ve

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 maig 2022

Durant el mes d'abril de 2022, Cl@ve, la plataforma d'identificació per a les Administracions Públiques, ha superat els quinze milions d'usuaris registrats des dels seus inicis.

Cl@ve com a plataforma comuna del Sector Públic Administratiu per a identificació i autenticació electrònica continua augmentant el seu ús, tant amb vista als servicis administratius digitals, com als ciutadans. El passat mes d'abril va superar els 15 milions de  usuaris registrats.

Gráfico de barras explicando la evolución anual del número de usuarios registrados en Clave desde  el 19/11/14 al  28/04/2022 inclusive.

La gran quantitat d'organismes adherits i la gran quantitat d'aplicacions finals integrades amb Cl@ve Identificación implica que els ciutadans es puguen identificar cada vegada més en multitud d'aplicacions, obrint la porta a les transaccions digitals amb les diferents administracions als ciutadans, i possibilitant la seua comunicació amb les administracions. En la següent gràfica, podem veure el grau de penetració en les diferents Administracions Públiques:

Grau de penetració en les diferents Administracions Públiques
Nivell Organitzatiu 1 Nº Organismes Mensual CLAU - Versió 2
Administració General de l'Estat 94
Administració Autonòmica 46
Administració Local 6.458
Universitats 2
Altres institucions 52
Sense definir 16
  6.668

En els últims 30 dies s'aprecia, tal com venia succeint amb anterioritat, que quant al tipus de registre en Clau, els més demandats pels ciutadans han sigut els tipus de registre telemàtics, dels 4 tipus de registre existents (Presencial, Telemàtic carta CSV, Telemàtic Certificat Electrònic i Videollamada).

Gráfico de barras de Clave. Número de usuarios registrados por tipo de registro en los 30 últimos días (acumulado) desde 03/04/2022 hasta el  28/04/2022

En la línia de creixement dels ciutadans registrats, el sistema continua amb la tendència alcista quant al nombre de peticions d'accés des dels proveïdors de servici, arribant a ser més de 123 milions com a dada acumulada en els últims 30 dies.

Descàrrega d'Autofirma Autofirma des del Portal de Firma.

Descàrrega d'Autofirma Autofirma des de l'àrea de descàrrega del PAE(Previ logado).

Descàrrega d'Autoscript Autoscript des de l'àrea de descàrrega del PAE(Previ logado).

Més informació en la solució Cl@ve del CTT

• Centre de Transferència de Tecnologia