El Desafiament Aporta 2021 es desenvolupa baix el lema: “El valor de la dada per a la salut i el benestar dels ciutadans”

• Copiar

17 gener 2022

La quarta edició del Desafiament Aporta, es presenta amb l'objectiu de captar, analitzar i utilitzar la intel·ligència de les dades en el desenvolupament de solucions per a la prevenció, el diagnòstic, el tractament, el seguiment i la gestió dels aspectes relacionats amb la salut i els estils de vida dels ciutadans.

La finalitat del Desafiament Aporta és identificar i reconéixer noves idees i prototips que milloren l'eficiència en un determinat sector d'activitat amb solucions basades en l'ús de dades, en les quals les dades obertes estiguen presents; és per tant, un procés d'innovació on els participants desenvolupen projectes, partint d'una necessitat real (la idea) per a intentar buscar una solució recolzant-se en l'ús adequat de les dades disponibles (el prototip).

Tal com s'indica en Condicions per a participar en el Desafiament Aporta 2021(Obri en nova finestra) , la convocatòria té per objecte premiar idees i prototips que identifiquen noves oportunitats de captar, analitzar i utilitzar la intel·ligència de les dades en el desenvolupament de solucions per a la cura de la salut i el benestar dels ciutadans.

Inscriu-te abans del 15 de febrer de 2022 a les 13:00h.

El Desafiament Aporta es desenvolupa en dos fases(Obri en nova finestra) :

• FASE I: Concurs d'idees.
  • FASE II: Desenvolupament del prototip i exposició presencial.

En la Fase I, els participants enviaran les seues idees i es durà a terme la selecció de fins a deu de les millors idees presentades, d'acord amb el procediment d'avaluació descrit en les Bases.

Podrán participar personas físicas o jurídicas con domicilio social en la Unión Europea, de forma individual o de forma conjunta como equipo. En el caso de tratarse de una persona jurídica o equipo, se elegirá un portavoz.

Si ben solament s'acceptarà una idea per participant, una mateixa persona pot presentar diverses idees com a integrant d'equips diferents.

Tota idea es presentarà en castellà i haurà de complir amb les següents condicions:

• Es desenvoluparà en el context d'aspectes relacionats amb la salut o el benestar dels ciutadans.
  • Vindrà associada a l'ús de dades generades per les Administracions Públiques, ja siguen nacionals o internacionals, així com altres dades procedents d'entitats públiques o privades, amb caràcter opcional.
  • Anirà acompanyada d'un vídeo descriptiu de la idea d'entre 120 i 180 segons de durada. El vídeo haurà d'estar gravat en castellà i en horitzontal, preferiblement en format mp4 i el seu pes no superarà els 25Mb.
  • La idea no haurà sigut premiada anteriorment.
  • Es tracta d'una idea original, és a dir, no existia associada a una solució, siga comercial o no comercial, prèviament al seu desenvolupament per part del participant en el marc del Desafiament.

En la Fase IIels participants les idees dels quals hagen sigut seleccionades en la fase anterior, desenvoluparan el prototip i ho presentaran davant els membres del Jurado, d'acord amb el procediment d'avaluació descrit en les Bases.

Tot prototip haurà de complir amb les següents condicions:

• La documentació relacionada haurà d'estar en castellà.
  • El prototip no haurà sigut premiat anteriorment.
  • El prototipo debe ser original, es decir, no existía asociado a una solución, sea comercial o no comercial, previamente a su desarrollo por parte del solicitante en el marco del Desafío.

Imagen explicada en el párrafo siguiente

En el present Concurse “Desafiament Aporta 2021” es premiaran els tres prototips que obtinguen la millor valoració del Jurado segons els criteris d'avaluació establits, sent les seues dotacions:

• Primer classificat: 5.000 €
  • Segon classificat: 4.000
  • Tercer classificat: 3.000

Veure més detall en el document oficial de les bases reguladores

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Informació i dades del sector públic