accesskey_mod_content

Guia per a la sol·licitud de subvencions per a la digitalització de les entitats locals de més de 50.000 habitants

  • Escoltar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 novembre 2021

Les entitats locals de més de 50.000 habitants podran presentar els seus projectes fins al 29 de desembre per a rebre subvencions per a la seua transformació digital i modernització en el marc de Pla de Recuperació. El Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, a través de la Secretaria General d'Administració Digital, col·laborarà amb el Ministeri de Política Territorial en la tramitació de les ajudes i oferix una guia amb les característiques dels projectes finançables.

El Ministeri de Política Territorial convoca, mitjançant l'Orde Orde Ministerial TER/1204/2021(Obri en nova finestra) , modificada mitjançant l'Orde Orde TER/1402/2021(Obri en nova finestra) , (que prorroga el seu termini del 15 al 29 de desembre) subvencions per import de 92,7 milions d'euros per a la transformació digital i modernització de les entitats locals amb més de 50.000 habitants, o amb població inferior si són capital de província, en el marc del Component 11 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), i com a part de les actuacions previstes en l'Eix 3 del Pla de Digitalització de les Administracions Públiques 2021-2025 .

Esta convocatòria es dirigix al finançament de projectes que permeten a les entitats locals millorar i modernitzar la seua organització amb la incorporació de tecnologies de la informació, la digitalització dels procediments administratius i l'adaptació de la seua gestió a l'ús dels mitjans digitals.

Les sol·licituds hauran de presentar-se per via electrònica exclusivament a través de la seu electrònica del Ministeri de Política Territorial. El termini de presentació acaba a les 15:00 hores del dia 29 de desembre de 2021.

La Secretaria General d'Administració Digital ha elaborat una guia amb les característiques tècniques dels projectes finançables, els quals han d'emmarcar-se en determinades línies d'actuació, el format d'estos i del resum executiu que han de presentar les entitats locals juntament amb la seua sol·licitud. En esta guia es detallen a més les prioritzacions dels projectes que s'han marcat amb la finalitat de garantir la màxima eficiència en l'aplicació dels fons i aconseguir amb les actuacions el major impacte per a la ciutadania en el seu conjunt.

Amb l'objectiu de donar suport a les entitats locals en este procés i resoldre els dubtes que puguen plantejar-se per a la definició i presentació  dels projectes i la sol·licitud de les subvencions, es posa a la seua disposició un servici de suport amb el qual podran contactar mitjançant un formulari online.

 

 
  • Cooperació interadministrativa
  • Desenvolupament de Sistemes