Més de 2.500 Entitats Locals connectades en el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR)

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 març 2018

L'Administració Local impulsa la seua integració en la plataforma d'intercanvi registral amb més de 2.800 oficines presencials de registre electrònic donant així servici directe al 66% de la població d'Espanya.

Com es pot apreciar en el següent gràfic, el creixement de població coberta directament en SIR per oficines d'Administració Local ha sigut molt elevat en l'últim any fonamentalment a causa de la incorporació de la majoria de les capitals de província.

Evolució de Població Coberta EELL integrades SIR

ANYS %
Evolució de Població Coberta EELL integrades SIR
2013 18,71
2014 19,39
2015 22,86
2016 27,03
2017 64,17
2018 66,19

El 76% de les capitals de província ja estan integrades en SIR faltant les següents:

• Sevilla
  • Jaén
  • València
  • Castelló
  • Zaragoza
  • Pamplona
  • Sant Sebastià
  • Àlaba
  • Biscaia
  • Orense
  • Lugo
  • Melilla
  • Mallorca

Este impuls de l'Administració Local en SIR explica com a promotor principal l'Administració Autonòmica la qual ja està totalment integrada en SIR a excepció del País Basc i Navarra, encara que la integració de Navarra s'estima immediata.

Més informació en la pàgina del Servici d'Interconnexió de Registres (SIR) del CTT.

• Infraestructures i servicis comuns