L'Ajuntament d'Osca s'integra en el Sistema d'Interconnexió de Registres SIR mitjançant l'aplicació de registre ORVE

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

31 gener 2017

L'Ajuntament d'Osca s'adherix al conveni de col·laboració firmat per la comunitat d'Aragó amb el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública per al subministrament de l'aplicació ORVE.

ORVE permet intercanviar seients registrals electrònicament amb altres Administracions a través de la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR). S'elimina així l'entrada de paper en les oficines de registre, conforme a la Llei 39/2015 i permetent el registre electrònic sense papers entre l'Ajuntament d'Osca i la resta d'administracions públiques integrades en la plataforma.

ORVE permet convertir a format electrònic la documentació aportada pel ciutadà en les oficines de registre. Mitjançant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica dels enviaments entre les Oficines de Registre, els seients registrals juntament amb la seua documentació adjunta digitalitzada s'envien electrònicament a l'oficina de destinació en el moment, siga el que siga la seua ubicació geogràfica a nivell d'administració competent. Es produïxen estalvis per la supressió dels enviaments en paper i es millora el servici doncs els enviaments es realitzen de manera instantània.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa