- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Disponible nou Catàleg de Servicis d'Administració Digital
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
25 abril 2016
La DTIC - Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones publica un nuevo catálogo con la recopilación de los servicios ofrecidos a las Administraciones Públicas para su reutilización en diferentes modos de uso.
El Catàleg de Servicis d'Administració Digital té com a objecte difondre els servicis compartits i la resta de servicis comuns, infraestructures i altres solucions tecnològiques que la DTIC, la Direcció de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, posa a la disposició de totes les Administracions Públiques per a contribuir a impulsar el desarrollo de la Administración Digital y mejorar los servicios que se ofrecen a ciudadanos y a empresas, o internamente a los empleados públicos.
La DTIC es la responsable de impulsar y coordinar a la Administración del Estado para hacer realidad el nuevo planteamiento de los servicios TIC. El nuevo modelo se recoge en el Plan de Transformación Digital de la Administración del Estado (2015-2020), la Estrategia TIC , aprobada por el Consejo de Ministros en octubre de 2015 y en la primera Declaració de Servicis Compartits.
La nova Governança TIC incorpora les recomanacions de l'OCDE i l'Estratègia de la Comissió Europea per al Mercat Únic Digital i es configura com l'instrument idoni per a l'aplicació de les noves lleis de Procediment Administratiu Comú i Règim Jurídic de les Administracions Públiques. El seu objectiu és donar resposta a les noves demandes de la societat, proporcionar informació i servicis digitals en qualsevol moment, en qualsevol lloc i per qualsevol canal, generant noves formes de relació amb els ciutadans, facilitant oportunitats de negoci i innovant en els servicis, aprofitant les oportunitats que proporcionen les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.
Este Catàleg de Servicis d'Administració Digital s'estructura en els següents apartats:
- Administració digital i servicis al ciutadà
- Gestió interna
- Infraestructures
- Regulación, guies i informes rellevants
Cada apartat inclou les fitxes corresponents als servicis oferits, una breu descripció, el tipus de provisió, els possibles destinataris i, si escau, el marc legal relacionat, així com més informació amb els enllaços oportuns.
Así mismo, este catálogo también se ofrece en un formato hoja de cálculo, más resumido, con los datos clave de cada solución.
Per a major informació sobre el marc legal es disposa del Codi d'Administració Electrònica , compendi de legislació consolidada, editat pel BOE, amb selecció i ordenació de continguts per la DTIC.
Descàrrega del Catàleg de Servicis d'Administració Digital .
- Centre de Transferència de Tecnologia
- Infraestructures i servicis comuns
- Servicis electrònics
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
0 Comentaris
No hi ha comentaris