Increment superior al 40% en l'ús de la Plataforma d'Intermediació de Dades

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

12 maig 2014

El percentatge de transmissions a causa dels últims servicis incorporats representa el 20% del total tramitat per la plataforma.

Gràcies a l'increment de servicis disponibles en la plataforma d'intermediació el nombre de transmissions de dades en el primer trimestre de 2014 ha crescut prop d'un 42,36%, amb el consegüent increment de l'estalvi net en el trimestre xifrat en 11,3 Milions.

El porcentaje de transmisiones debido a los últimos servicios incorporados representa el 20% del total tramitado por la plataforma.

La previsió per a 2014 rondarà els 35,5 Milions de transmissions de dades i s'acostarà als 200 Milions d'Euros d'Estalvi.

Resum de dades significatives
---------------------------------------------