Increment superior al 40% en l'ús de la Plataforma d'Intermediació de Dades

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

12 maig 2014

El porcentaje de transmisiones debido a los últimos servicios incorporados representa el 20% del total tramitado por la plataforma.

Gracias al incremento de servicios disponibles en la plataforma de intermediación el número de transmisiones de datos en el primer trimestre de 2014 ha crecido cerca de un 42,36%, con el consiguiente incremento del ahorro neto en el trimestre cifrado en 11,3 Millones.

El percentatge de transmissions a causa dels últims servicis incorporats representa el 20% del total tramitat per la plataforma.

La previsió per a 2014 rondarà els 35,5 Milions de transmissions de dades i s'acostarà als 200 Milions d'Euros d'Estalvi.

Resum de dades significatives
---------------------------------------------